DaRi pENgaLamaN KiTa bELAJar ........uTk MeNGhArgAi ErtI SeBUaH kEhiDuPaN







Wednesday, June 5

segalanya baru di sini

minggu nie dah start kuliah...tapi baru sesi taaruf la...belajar pon ade ckit...biah pon dye masih terjaga lagi
setakat nie sume masih ok lagi...lecturer pon best...kawan kat sini pon best...makan pon best...cuma kt sini pagi mesti mkn berat...tapi aku x mkn pagi...minum milo je...hrmmm apa lagi nak citer ye...
haaaa...kat sini aku sebilik dgn senior...dua org dari sem 3 dan aku sorang dari sem 1...senior kat sini pon baik...time orientasi kat sini yg best cuma time explorace dan reka cipta je..yg lain biasa je...dan time orentasi takde buli...itu yg paling terbaek la....member aku kat tmpt lain ade yg kena buli bagai...aku kat sini aman sentosa je...

okla..sampai sini dulu hikayat aku...lain kali aku update lagi...

IKA

No comments:

Post a Comment