DaRi pENgaLamaN KiTa bELAJar ........uTk MeNGhArgAi ErtI SeBUaH kEhiDuPaN







Tuesday, January 8

berkongsi rasa itu

Sedetik Lebih
tinggal dalam lebih kurang setengah jam lagi aku akn pergi mendaftar di SAMTTAR.....pergi menyahut seruan untuk menuntut ilmu.....nampaknya dah tak boleh nak termenung lagi dah.....lepas nie aku akan menjalani kehidupan sebagai pelajar sekolah semula.....cuma bezanya kali nie aku dah tak duk umah lagi .....

7 Januari 2013
tarikh nie aku dgn mak ayah pegi hantar adik ke TKC.....itulah impiannya dalam menggapai cita-citanya..... bukan sedikit tapi banyak terasa dengan salah satu post salah seorang sahabat yg juga menghantar adiknya ke asrama..... betapa aku nie tidak bersyukur apabila aku tidak berhenti membandingkan apa yg ada di TKC dgn di SAMBEST...... aku lupa bahawa sebenarnya di SAMBEST itulah banyak benda yg aku belajar terutama drpd para penghuninya...... terasa mcm x guna je aku pgi kem tarbiah tapi benda sekecil mcm nie pun aku merungut..... mmg terasa khilafnya....

semenjak kebelakangan nie....aku rasa keadaan sekeliling mudah utk menguasai perasaan aku..... bila aku tengok tv la terutamanya...... aku mcm boleh rasa sedih....gembira.....marah.... drpd cerita yg aku tengok tu..... aku cuba ckp dkt diri aku yg semua tu hanya cerita semata bukan betul pun tp ntahla..... x kisahla cerita genre apa pun..... aku rasa mcm ada dkt dlm cerita tu..... haih....masalah nie..... kena cepat cari penawarnya nie

okla..... rasa nya sampai sini dulu hikayat aku.....apa2 hal nnti aku update lagi k.....

IKA

No comments:

Post a Comment