DaRi pENgaLamaN KiTa bELAJar ........uTk MeNGhArgAi ErtI SeBUaH kEhiDuPaN







Friday, December 9

Allah itu Maha Berkuasa kan....

jika dlm sekelip mata Dia mampu menghadirkan rasa suka dlm hati seseorg begitu juga sebaliknya
jika dlm sekelip mata Dia mampu memakbulkan permintaan seseorg begitu juga Dia mampu melambatkan pemberianNya
jika dlm sekelip mata Dia mampu mengambil nyawa kita begitu juga sebaliknya Dia mampu memanjangkan
pendek kata...segala-galanya boleh berlaku dlm sekelip mata jikalau Dia menghendakinya



mcm burung nie jugak....mmg sifatnya boleh terbang
tak mustahil kalau Dia menghendaki burung nie untuk tidak terbang
betapa kita hamba yang lemah sentiasa mengharapkan bantuan dariMu Ya ALLAH
jgn lepaskan pandanganMu dariku hamba yg lemah ini Ya ALLAH
terkadang aku alpa maka ingatkanlah aku Ya ALLAH
terkadang aku bagai kehilangan arah maka bantulah aku Ya ALLAH
segalanya aku serahkan padaMu
kurniakanlah apa yang ENGKAU rasakan terbaik untuk hambamu ini

No comments:

Post a Comment